11/02/2014

❤LOKAKUUN SUOSIKIT❤

Nyt olisi aika taas tälle kuukauden suosikit-postaukselle! 
Lokakuussa mun ehdoton lemppari kynsilakka on kuvassa näkyvä OPI:n classisen punainen sävy nimeltä coca cola red.Ostin tämän nizzan matkalta ja siitä asti oon hullunlailla käyttänyt tätä.Tosi hyvälaatuinen lakka,joka mun mielestä sopii hyvin näin talvella.
 Kynttilät!! Ne on ihan mun must have-tuotteita talvelle. On niin ihanaa pimeinä iltoina laittaa kynttilät päälle,juoda teetä ja fiilistellä. Erityisesti tuo yankee candle on aivan ihana vaikkakin ei kovin talvinen/syksyinen tuoksu haha!
Seuraavaksi tuote mitä ei voi ylistää liikaa nimittäin lumenen primer meikinpohjustusvoide. Tykkään tästä ihan hirveästi,koska se oikeasti pitää meikkivoiteen nassussa koko päivän ja se on myös erittäin hyvä mun iholle. Eli varsinkin niille voin suositella joilla on syksyin tosi kuiva iho,aivan ihana tuote.
Tämä tuote on melkeempä ylikulutettu kaikkien bloggarien suosikkipostauksissa,mutta munkin on nyt pakko tulla sitä hehkuttamaan. En yleensä ikinä käytä kuivashampoita,mutta tämä batisten kuivashampoo sai mut kyllä innostumaan näistä. Todellinen laiskojen kouluaamujen pelastus.
 Seuraavaksi lokakuussa mun silmää eniten miellyttänyt neule nimittäin tämä ihana bershkan pitsiunelma .Sopii mun mielestä melkeen minkä tahansa kanssa,joten tosi käytännöllinen ja helppo yhdistää. Tuo pitsi yksityiskohta tekee siitä juuri erityisen ihanan! 
Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä on tämä miss diorin blooming bouquet tuoksu! Oon jo pitkään himoinnut tätä ja kun sain sen synttärilahjaksi syyskuussa en olisi voinut olla tyytyväisempi. Ihanan makea muttei todellakaan liian äklön makea tuoksu!

Sitten vielä lokakuun eniten kuunnellut biisit:

MITÄS PIDITTE JA MITKÄ OLI TEIDÄN LOKAKUUN SUOSIKIT? :)
xoxo:Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti