8/29/2014

MY YSL LIPSTICKS

 Tänään aattelin tulla kirjoittelemaan mun mielipiteitä sun muuta YSL:n huulipunista.Näin alkuun voisin sanoa,että oon hurahtanut näihin puniin about kaksi vuotta sitten.Oon todennut niiden sopivan tosi hyvin mun huulille,koska ne todellakin pigmentin lisäksi kosteuttavat huulia.Se on mulle erittäin tärkeää,sillä mun huulet tuppaa atopian takia kuivumaan ja halkeilemaan ympärivuoden.Voisin jopa sano,että tähän mennessä YSL huulipunat ovat olleet ainoita mitkä kosteuttavat mun huulia näin hyvin.

Pakko myöntää,että nämä kaunokaiset ovat melko hintavia(about 37e paikkeilla),mutta mun mielestäni aivan hintansa arvoisia! Mieluummin sijoitan johonkin hintavaan ja laadukkaaseen kun taas halpaan ja ei mun huulille sopivaan.Pitemmittä puheitta tässä ovat mun punat:
Ensimmäiseksi mun tämän hetken lemppari, rouge volupte sävyssä 32 coral jalouse.Tämä puna kuuluu kevään 2014 mallistoon.Rakastan korallin sävyisiä huulipunia ja tämä kyseinen sävy vaan oli rakkautta ensi silmäyksellä.Todella kaunis pigmenttinen sävy,joka sisältää hieman shimmeriä muttei todellakaan liikaa.
Seuraavaksi vuorossa on rouge volupte shine sävyssä 6 pink in devotion.Verrattuna ns.normaaleihin rouge volupteihin tämä shine-mallisto nimensä mukaan tuo enemmän shimmeriä kuin nuo tavalliset.Itse ostin tämän ranskan aleista puoleen hintaan.Todella nätti sävy vaikkakin ei hirveän pigmenttinen.Sopiva juuri arkisen meikin kruunaamiseen.
Rouge volupte sävy 29 opera rose kuuluu kanssa mun uusimpien ysl punien joukkoon.Tämä sävy yllätyksekseni on erittäinerittäin pigmenttinen! Juuri ihana vaaleanpunaisen ruusun sävyinen.Sopii kanssa joka päiväiseen käyttöön!
Yritin saada vähän kuvattua paremmin näiden sävyjen väri eroja,vaikkakin rouge volupte 29 näyttää melko samalta rouge volupte shine 6 kanssa voi kuvasta huomata niiden eron pigmenttisyydessä.
Tässä näkyy selvemmin 29&6 ero
Nyt olisikin vuorossa mun ensimmäinen ysl huulipuna,nimittäin rouge volupte perle 107 impetuous beige,jonka siis ostin reilut pari vuotta sitten.Aivan ihana beigen sävy,jossa on sopivasti pigmenttiä ja shimmeriä.Ehdottomasti yksi mun lemppareista!
Mun ykkös juhla-puna,rouge pur couture 01 le rouge.Ostin kyseisen punan viime joulun alla tarkoituksena löytää täydellinen punainen huulipuna.Tämä kyseinen sitten tarttui mukaan ja on todellakin ollut loistava valinta.Tämä on kaikista mun ysl punista ehdottomasti pigmenttisin ja kestää parhaiten huulilla.Suosittelen kaikille,jotka haluu todella pigmenttisen punaisen sävyn!
Viimeisempänä muttei vähäisimpänä mun ysl huulikiilto volupte sheer candy sävyssä 9 cool guava.Ihana barbi pinkki sävy vaikkakin huuliin se ei oikeastaan muuta tuo kuin kiiltoa.Eli jos haluaa jotain pigmenttistä niin en suosittele näitä sheer candyjä.Tosi kiva sävy niinä päivinä kun ei halua käyttää huulipunaa,mutta haluaa kumminkin jotain laittaa huuliinsa!
Siinä ne sitten olivat! Vastailen toki jos teille tulee vielä mieleen kysymyksiä.Mikä on teidän lemppari huulipuna? xoxo:Satu

4 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus! mun lemppari on uusi marc jacobsin vaaleanpunainen puna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla! Mä en oo vielä törmännyt noihin marc jacobsin puniin mutta kannattais varmaan testata :)

      Poista
  2. Ihania ! <3 ois kiva jos tekisit semmosen postauksen missä näyttäisit kaikki sun lempivaatteet ja millasia vaatteita tykkäät käyttää ja sun vaatekaapin kulmakivet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva ehdotus! Voisin jossain vaiheessa koittaa toteuttaa :-)

      Poista